Pár napja csörgött a mobilom és egy bájos női hang szólt a vonal túlsó végén. Addig nem is lett volna baj ha bájcsevejre hív, de sajnos egy holland biztosító nevében akart bebiztosítani minden ellen. Elhajtottam. Elárulta viszont, hogy a telefonszolgáltatóm adta ki a számom és az adataimat. Most akkor, hogy van ez a személyes adatok kezelése kérdés? Ha nem csal az emlékezetemben, anno csak ahhoz járultam hozzá, hogy a mobilcég használhassa fel saját marketing tevékenységére. A fentiek szerint pedig valószínű eladták az egész telefonkönyvet, gondolom egy teletáska pénzért, az eseményt meg a következőkkel kommunikálták le: A TELEFONTÁRSASÁG ÉS A BIZTOSÍTÓ közös ajánlata számomra...Nem tudom kit sajnáljak, magamat, hogy lemaradhattam életem biztosításáról, vagy a lányt akinek végig kell hívogatni egész Magyarországot. Magamat nem fogom, szerencsére azóta nem zaklattak. A lányt se fogom, ez a dolga, ezért kapja a fizetését. Az eljárást viszont igen. Sosem tetszett a telefonos marketing, így meg pláne ha olyanok hívnak fel akiknek elvileg semmi joguk nincs...Pedig nyomulás van "ezerrel". Van, hogy tízszer felhívnak ugyanazzal a lehetőséggel. Hátha, beugrik most és megveszi, megköti, megrendeli. stb. Olyan szót hogy NEM, nem ismernek. De a no, a nein, a nyet, pas szavakat is kitörölte valaki a szótárukból. Számot nem válthatók minden héten, (egyébként se tettem még sosem), így marad az illedelmes, olykor cinikus elköszönés, köszönöm nem, majd ha érdekel keresem én Önöket. Pedig tudom, úgyis Ők hívnak hamarabb...:( Azért ha valaki tud olyat, aki bebiztosít a fentiek ellen, azonnal hívjon fel! :D
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.