gondolatok mindenről

Összekeverve

2015/03/03. - írta: Garas Attila

Nemrég elővettem a Rubik-kockámat. Sosem tudtam kirakni, mind a hat oldalát egyszerre. Egy-egy oldal sikerült, de hogy mind a haton csak a megfelelő szín szerepljen soha. Ha segítségül hívtam könyveket, metódusokat, úgy sikerült. Iránymutatással, kódolt lépéssorozatokkal, nem pedig érzésre. Bevallom sosem szakítottam rá elég időt, s talán ez volt a baj...

Ahogy nézegettem újra, s megint nekiálltam csavargatni, megint csak egy-egy oldal kirakásában leltem örömet, ráadásul amikor ezek el is készültek a többi sajnos csak jobban összekavarodott. Ezek szerint semmit sem fejlődtem, nem is csodálom, időt még most sem szakítottam rá. Arra viszont rájöttem: kirakni csakis úgy lehet, ha minden oldalra figyelünk egyszerre!!!!

Az életben is így van, egyfajta kockát rakosgatunk: egy ÉLETKOCKÁT, ahol az oldalak a következő jelentéssel bírnak:

Fehér oldal: egészség, sport
Zöld oldal: környezet, barátok
Kék oldal: munka, hivatás
Piros oldal: család, párkapcsolat
Narancs oldal: önmegvalósítás

169661.jpg

Kérdezhetitek hol marad a sárga oldal? A sárgával nem kell foglalkozni...mert ha az ötöt kiraktad, a hatodik magától a helyére kerül. :)

Ugyanúgy működik, mint az eredeti RUBIK. Ha koncentrálsz egy színre, a többi összekavarodik, kirakni csak úgy lehet, ha minden oldalra koncentrálsz! A különbség csak abban van, hogy ha kiraktad, akkor sem dőlhetsz hátra. Ha mind a hat oldalt a helyén van, nem mondhatod hogy kész a "remekmű",  Az élet ugyanis mindig összekavarodik!!

Manapság is ez van, összekeveredett minden, kezdhetem újra kirakni...de az biztos, hogy most fogok erre időt szakítani!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr126702531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása