gondolatok mindenről

Kölcsönfelvétel - egy igével

2011/01/11. - írta: Garas Attila

A kérdőívet ideadták. A lapot teleírva beadtam, az adataim így kiadtam, sőt iratmásolataimat is odaadtam. Ezt-azt, még a postán feladtam, így végül mindent leadtam. Anyagom gondolom összeadják, s ha hibás valami, majd visszaadják. Ha sikerül, akkor megadom, de ha nem, valamit muszáj lesz eladnom. A remény viszont fel nem adom, én a pénzed visszaadom!

U.i. Erre is csak a magyar nyelv képes. Érdemes eljátszani más igékkel és igekötőkkel! Például a ba...ni (jelentése: közösülni) igének is igen sok igekötős változata is más-mást jelent... Ugye? :D

Címkék: humor poén
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr416669547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása