gondolatok mindenről

Itt a pizza, lejönne?

2010/11/25. - írta: Garas Attila

Volt szerencsém pár napja pizzát rendelni. A telefonhívástól számított 40 perc elteltével már ott is volt. Ez a fővárosi közlekedést tekintve jó arány, de azért tegyük hozzá szombat este volt. - Jó estét! Itt a Pizza, lejönne érte? - hallottam a kaputelefonon át a futár hangját. Érdekes...eddig azért ilyen nem volt. Azon gondolkodtam miközben az ötödikről battyogtam lefelé, hogy talán én értettem félre, és a házhoz szállítás nem egyenlő a lakáshoz szállítással! Az ajtóban aztán sűrű elnézések közepette mindenre választ kaptam. Nagyon sok étel várt még kiszállításra, a robogóra szerelt tele "ételdobozt" pedig nem merte lent hagyni középkorú futárunk. Korábban őt is és sok másik kollégáját is kirabolták már, amíg ő a lépcsőházban keresgélte a címeket...Leleményes a magyar úgy látszik. Mondják többen, csak azt nem lopják el manapság ami nincs lebetonozva. Vagy már azt is? Mindenesetre elment az étvágyam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr456669533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása