gondolatok mindenről

Azonosság

2011/12/16. - írta: Garas Attila

Korábban: (történik egy óvodában, két fiú beszélget)

- Add át kérlek.
- Nem adom, most én játszom vele!
- Egy hete még rá se néztél.
- Megváltoztak a dolgok.
- Ennyire?
- Igen, most Ő a kedvenc.
- Ahogy ismerlek, holnap már nem is fog érdekelni.
- Nem hiszem, szeretem.
- Bezzeg a nyáron, akkor még a Petinek volt a kedvence.
- Petit már nem érdekli, de engem nagyon, mért nem játszol mással?
- Mert engem is érdekel, nem csak téged, s lehet jobban.
- Figyelj, annyi más van itt, nézz már szét?
- Néztem, de most Őt akarom.
- Most nem, talán majd egyszer, amikor megunom.
- Lehet akkor már nekem sem fog tetszeni a vonatod.

30 év múlva: (történik egy szórakozóhelyen, két férfi beszélget)

- Add át kérlek.
- Nem adom, most én játszom vele!
- Egy hete még rá se néztél.
- Megváltoztak a dolgok.
- Ennyire?
- Igen, most Ő a kedvenc.
- Ahogy ismerlek, holnap már nem is fog érdekelni.
- Nem hiszem, szeretem.
- Bezzeg a nyáron, akkor még a Petinek volt a kedvence.
- Petit már nem érdekli, de engem nagyon, mért nem játszol mással?
- Mert engem is érdekel, nem csak téged, s lehet jobban.
- Figyelj, annyi más van itt, nézz már szét?
- Néztem, de most Őt akarom.
- Most nem, talán majd egyszer, amikor megunom.
- Lehet akkor már nekem sem fog tetszeni a csajod.

Címkék: történet idő
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr626669711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása