gondolatok mindenről

Elmúlt egy év...

2011/07/20. - írta: Garas Attila

Eltelt egy év...azóta hogy kipattant fejemből az ötlet, a gondolat, a név, az első bejegyzés, s hogy leütöttem az első karaktert a sokak számára ismert oldalon. 365 nap. Mi ez a Föld korához képest? Semmi...Nekem mégis jelent valamit...nem is keveset! Remélem ezzel te is így vagy kedves OLVASÓ! :) Azért most szívesen belelátnék a fejedbe, mit is gondolsz, hová is teszed, azt a közel 150 bejegyzést amit itt összehordtam számodra...Mindenesetre Én örülök, hogy megoszthattam VELED néhány elfajzott gondolatom, elburjánzott poénom, megbokrosodott véleményem. Remélem a közeljövőben is VELEM tartasz...Köszönöm az egy évet MINDENKINEK! :) A METSZETEK legyen VELETEK! :)

 

Címkék: születésnap
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr346669681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása