gondolatok mindenről

Újévi metszet

2011/01/03. - írta: Garas Attila

Új év, új remények, új fogadalmak. Elgondolkodtam, szilveszter éjjelén hány fogadalom léphetett életbe: biztos rengeteg. Arra is kíváncsi lennék, mennyi fog ebből megvalósulni? Remélem minél több...Nem titkoltan, én is írtam egy magamfajta kívánságlistát, tizenhat pontba "kapartam össze" mit is szeretnék, ebben az évben. Ahogy utólag átnéztem több mint a fele csak azon múlik, hogy meg tudom-e jómagam valósítani! Lesz-e erőm, időm, energiám, motivációm, kitartásom, szorgalmam, egészségem a céljaim eléréséhez! Én igyekszem, s remélem a jó szerencse, és a csillagzat állása is velem lesz amikor kell...Mintegy 363 nap múlva kiderül minden...addig meg csak elleszünk valahogy! :D

Ezúton kívánok Mindenkinek beteljesült listákat a jövő év januárjára, hogy ne legyen gond az elszámolással...
BUÉK!

.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr876669575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása