gondolatok mindenről

Ha nem ül a poén

2010/11/15. - írta: Garas Attila

Gyorsétterem előttem álló vendége csomagolva kapja meg, a rendelt szendvicseit. Csodálkozva nézi a barna papírzacskókat, s megkérdi a kiszolgáló hölgyet:
- Ne haragudj, elvitelre kértem?
- Igen, dehát kérdeztem is. - jön a válasz.
- Jó csak mégsem, vagyis nem tudom. Elég lesz ha kiteszed a tálcára megeszem itt.
- Rendben van. - és bár felment a pumpa, de szépen kipakolja a gondosan becsomagolt menüt.
A férfi távozik, én meg a következő szavakkal rendelek:
- Két szendvicset kérnék, és én tudom hogy elviszem. :D
Válasz nincs, csak bamba tekintet. Pedig a poént be sem kell csomagolni...

Címkék: humor
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metszetek.blog.hu/api/trackback/id/tr726669519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása